Ogólnopolska akcja internautów: wspieraj lokalnie i #URATUJLATO!

0

Zamknięcie na czas pandemii miejsc takich jak restauracje, teatry czy salony kosmetyczne w wielu
przypadkach wiąże się z ryzykiem bankructw. Dlatego ich stali bywalcy postanowili wziąć sprawy w
swoje ręce, organizując w sieci wyjątkową akcję, która ma na celu wesprzeć je finansowo.
Internauci pod hasłem #URATUJLATO zachęcają do zakupu cyfrowych voucherów, które będzie
można wykorzystać w przyszłości. Dzięki zaangażowaniu klientów właściciele firm nie pozostaną sami
w trudnych czasach, a kiedy otworzą się ponownie — odwdzięczą się im, oferując nawet do 50%
zniżki. Lato, będące częścią nazwy kampanii, jest nie tylko porą roku, ale przede wszystkim symbolem
tych lepszych dni, na które z niecierpliwością, ale także niepewnością wszyscy czekają.
– Każdy z nas ma miejsca, do których lubi wracać. Rozmawiając z właścicielami naszych ulubionych
lokali, zorientowaliśmy się, że po zakończeniu kwarantanny mogą one już nie istnieć. Postanowiliśmy
więc wziąć sprawy w swoje ręce i zorganizować akcję, wspierającą wszystkie miejsca, którym grozi
podobny scenariusz. Chodzi nie tylko o gastronomię, ale także teatry i całą branżę usług – mówi
Dominik Posmyk, współtwórca platformy LunchNext.com, prowadzącej akcję #URATUJLATO.
LunchNext.com to projekt stworzony z pasji, dlatego jego autorzy zrezygnowali z pobierania
jakichkolwiek opłat za korzystanie z platformy w czasie pandemii. Jedyny koszt dla lokalu, to
standardowa, minimalna prowizja operatora płatności. – Nie chcemy biernie patrzeć na problemy
lokalnych biznesów. Czujemy, że możemy zrobić coś więcej, niż tylko zostać w domu. Stąd pomysł na
stworzenie platformy, która pozwoli każdemu z nas włączyć się do pomocy – wyjaśnia Piotr Grudzień,
współtwórca LunchNext.com.
Aby kampania zdobyła jak największy zasięg, jej organizatorzy przygotowali grafiki #URATUJLATO,
zachęcając do ich udostępniania w mediach społecznościowych. Wszyscy, którzy zdecydowali się
wesprzeć swoje ulubione miejsce, kupując voucher, mogą pochwalić się tym na swoich kanałach,
rozpowszechniając informację o akcji.
Do akcji może przystąpić każdy podmiot, który potrzebuje wsparcia – wystarczy, zarejestrować firmę
na platformie LunchNext.com, określić wartość vouchera i zniżki dla klienta oraz dodać jego graficzny
projekt.

***

LunchNext.com to platforma założona przez Dominika Posmyka i Piotra Grudnia, za pomocą której internauci mogą
wspierać lokalne firmy poprzez zakup cyfrowego vouchera do wykorzystania w przyszłości. Kampania #URATUJLATO jest
akcją pro publico bono – udział w niej jest darmowy dla przedsiębiorców i ich klientów, a organizatorzy nie pobierają
prowizji od zakupu voucherów.









PLACES WORTH YOUR TIME