IV Międzynarodowy Kongres BUY POLSKA – Turystyka Przyjazdowa, Pielgrzymkowa, Młodzieżowa i MICE – 11-15 listopada 2020.
W dniach 11-15 listopada 2020 roku w Krakowie odbędzie się IV Międzynarodowy Kongres BUY POLSKA – Turystyka Przyjazdowa, Wyjazdowa, Pielgrzymkowa, Młodzieżowa i MICE.
Wzorem lat ubiegłych na kongres są zapraszane wyłącznie biura podróży i touroperatorzy z zagranicy zainteresowani organizowaniem przyjazdów do Polski, a także inni organizatorzy grup przyjazdowych tacy jak: szefowie stowarzyszeń, wspólnot, chórów, związków (np. emerytów), nauczyciele, księża, itp.
Ponadto, w czasie workshopu B2B 12 listopada wystawiają się przedsiębiorcy z różnych krajów (głównie europejskich) oferujący swoje usługi (istotne dla polskich biur turystyki wyjazdowej, które mogą uczestniczyć w tym momencie kongresu bez opłat – jako kupujący).
Zdjęcia, relacje i opinie z poprzednich edycji kongresu można oglądać na: www.icortap.com/pl/galeria, www.facebook.com/ICoRTaP, www.instagram.com/icortap_
Co zatem wydarzy się w dniach 11-15 listopada 2020: 12 listopada będą miały miejsce przemowy otwarcia, prelekcje i wykłady oraz workshop stolikowy (B2B) przedstawicieli biur z zagranicy (kupujący = buyers) z przedstawicielami polskich biur przyjazdowych, hoteli, muzeów, restauracji, firm transportowych, sanktuariów oraz innych miejsc turystycznych (sprzedający = sellers). W tym workshopie mogą uczestniczyć także polskie biura turystyki wyjazdowej jako kupujący (buyers). 13, 14 i 15 listopada goście z całego świata poświęcą na zwiedzanie Krakowa i Małopolski (Stare Miasto w Krakowie, Kopalnia Soli w Wieliczce, były niemiecki nazistowski obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau, parafia i dom rodzinny Ojca Świętego w Wadowicach, Bazylika w Kalwarii, sanktuaria w Łagiewnikach, na Białych Morzach oraz w Częstochowie).
Celem Kongresu jest promocja Krakowa, Małopolski i Polski jako istotnej destynacji turystyki przyjazdowej, pielgrzymkowej, młodzieżowej i MICE na arenie międzynarodowej oraz ratowanie turystyki wobec jej dewastacji przez koronawirusa.
Na Kongres zaproszeni są przedstawiciele zagranicznych biur podróży i touroperatorów, blogerzy i dziennikarze, księża oraz inni organizatorzy turystyki przyjazdowej zainteresowani organizowaniem przyjazdów obcokrajowców do Polski (kupujący = buyers).
Inne podmioty, zarówno polskie jak i zagraniczne, takie jak biura podróży, samorządy, lokalne lub regionalne organizacje promujące miasta czy regiony, hotele, restauracje, firmy transportowe, miejsca kultu = miejsca pielgrzymkowe, miejsca turystyczne, muzea itp. mogą uczestniczyć w kongresie jako sprzedający = sellers.
Link do workshopu (B2B): https://icortap.com/pl/b2b_
Zapraszamy do odwiedzenia stron internetowych Kongresu: www.BuyPolska.com (= www.BuyKrakow.com) oraz www.ICoRTaP.com
Koszt uczestniczenia w workshopie 12 listopada to 10.000 zł netto dla polskich biur przyjazdowych i 3.000 zł netto dla innych polskich podmiotów.
Zapraszamy do Krakowa.