The Aquarion – simply a good hotel

0

A conversation with Paweł Migacz, director of the Aquarion**** Hotel in Zakopane.

• The name of your hotel suggests its connection with Zakopane’s aquapark which, happens to be located next door. How does this benefit your guests?

• Putting the word “aqua” into the hotel’s name was a conscious decision. We wanted our guests to notice from the moment they began looking for accommodation in Zakopane that our hotel had a wealth of services to offer, including the aquatic features. Aqua Park Zakopane is an entire complex where you can find both indoor pools and an outdoor pool, Jacuzzis, four water slides, and a kids’ area. Our guests will find many attractions there. One of the most obvious conveniences is that guests in the Hotel Aquarion can get to the Aqua Park through our hallway, which means that they can actually get into their swimsuits and robes in the comfort of their own hotel rooms. No other hotel in Zakopane can boast of such a feature for their guests.

• What segment of the hotel services market in Zakopane do you want to carve your niche out in?

• Our hotel is located in the very heart of Zakopane, barely 500 meters from the main train and bus stations, and only 700 meters from Krupówki. This location, along with the access to Zakopane Aqua Park already mentioned, gives us a major advantage over the competition in the ‘family visitors’ segment. Neither did we forget about corporate customers that want to organize conferences or training and team-building trips to Zakopane. We have three conference rooms dedicated to them which can be connected together to create a space for up to 200 participants – and these are the most common kinds of meetings these days.

• What would you say is the best method for your hotel to build confidence with your customers and earn their trust?

• The Aquarion is a member of the Good Hotels chain of Polish hotels, which has already won the trust of guests in its hotels on the coast and in Krakow. Our motto of “You’re going to love our hospitality” is a calling card for the hotels, and perfectly defines our approach towards welcoming our guests. Here in Zakopane we’ve built a great team of personnel, and opted for modern design, taking advantage of natural materials like stone and wood. We appreciate loyalty, which is why we’ve prepared a special loyalty program for regular guests. We offer our guests a high quality of service, a warm atmosphere, and fabulous food. The Aquarion Hotel is simply a good hotel.

Aquarion – po prostu Dobry Hotel

Rozmowa z Pawłem Migaczem, dyrektorem hotelu Aquarion**** w Zakopanem.

• Nazwa waszego hotelu sugeruje jego związek z zakopiańskim aquaparkiem, z którym zresztą sąsiadujecie. Co z tego wynika dla waszych gości?

• Umieszczenie w nazwie hotelu słowa AQUA było świadomą decyzją. Chcieliśmy, żeby Goście, już na etapie przeglądania ofert zakopiańskich hoteli wiedzieli, że w naszym Hotelu będą mieli bogatą ofertę i możliwość korzystania z atrakcji wodnych. Aqua Park Zakopane to przecież kompleks, w którym znajdują baseny wewnętrzne, basen zewnętrzny, jacuzzi, 4 zjeżdżalnie, strefa dla dzieci. Nasi Goście mają tam wiele udogodnień. Oczywistym komfortem jest to, że Goście Hotelu Aquarion dostaną się do Aqua Parku Zakopane hotelowym korytarzem, czyli, tak naprawdę, mogą się przebrać w strój kąpielowy i szlafrok już w swoim pokoju. Żaden hotel w Zakopanem nie ma takiej oferty dla swoich Gości.

• W jakim segmencie rynku usług hotelowych w Zakopanem chcecie wywalczyć o swoje miejsce?

• Nasz Hotel jest położony w samym sercu Zakopanego, zaledwie 500 metrów od Głównego Dworca kolejowego i autobusowego oraz tylko 700 metrów od Krupówek. To i wspomniane połączenie z Aqua Parkiem Zakopane, daje nam dużą przewagę nad konkurencją w segmencie pobytów rodzinnych. Nie zapomnieliśmy także o firmach, które chcą w Zakopanem zorganizować konferencję lub wyjazd szkoleniowo-integracyjny. Specjalnie dla nich dedykujemy 3 sale szkoleniowe, które możemy połączyć, oferując przestrzeń konferencyjną dla nawet 200 uczestników – a takich spotykań obecnie jest najwięcej.

• Co uważa Pan za najlepszą dla was metodę zdobywania zaufania i wierności gości?

• Aquarion należy do polskiej sieci Dobry Hotel, która zdobyła już zaufanie gości w swoich hotelach nad morzem czy Krakowie. Przyświeca nam hasło „Pokochasz naszą gościnność”, które idealnie definiuje nasze podejścia do Gościa. Tu w Zakopanem, stworzyliśmy bardzo dobry zespół pracowników, postawiliśmy na nowoczesny design, z wykorzystaniem naturalnych materiałów, jak kamień i drewno. Doceniamy lojalność, dlatego mamy przygotowane specjalne programy lojalnościowe dla stałych Gości. Oferujemy Gościom wysoką jakość usług, ciepłą atmosferę, doskonałą kuchnię. Hotel Aquarion to po prostu Dobry Hotel.









PLACES WORTH YOUR TIME