Znakomita zabawa i liczne atrakcje podczas tegorocznego przystanku Wyzwania Smaku Pepsi w Krakowie

0

Już w najbliższy weekend 3 i 4 sierpnia Wyzwanie Smaku Pepsi zawita do Małopolski. Ta znana i lubiana akcja zachęcająca uczestników do testowania własnych preferencji smakowych odbędzie się w Parku Lotników przy Tauron Arenie. Goście będą mieli okazję skorzystać z licznych atrakcji przygotowanych przez organizatorów, wśród których będzie możliwość spotkania influencerów, w tym Martę Wierzbicką oraz Adama Wiejaka, a także skorzystania z różnorodnych potraw serwowanych przez foodtrucki FeelGoodFood.

Lato w pełni, w związku z czym pora na Wyzwanie Smaku Pepsi, które zapewni moc atrakcji dla poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W dniach 3-4 sierpnia 2019 roku (w sobotę w godz. 12-22 oraz w niedzielę w godz. 12-20), w Parku Lotników przy Tauron Arenie w Krakowie na pasjonatów doznań kulinarnych i smakowych czekać będą foodtrucki ze znakomitym, różnorodnym jedzeniem,  a przy Stole Pepsi zasiądą popularni influencerzy: Marta Wierzbicka oraz Adam Wiejak, którzy zaprezentują swoje autorskie dania: Martitas Fritas  oraz Burger Wiejak.

Jak co roku wszyscy przybyli na nasze weekendowe spotkanie będą mieli okazję przystąpić do Wyzwania Smaku Pepsi. Próbując Pepsi oraz innego napoju typu cola uczestnicy wybierają smak, który bardziej im odpowiada. Na potrzeby testu oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Dla nas niezwykle ważna jest obiektywność procesu testowania smaku, by wszyscy chętni kierowali się wyłącznie smakiem, a nie marką napoju – powiedziała Maria Skurewicz, Junior Brand Manager Pepsi. – Serdecznie zapraszamy mieszkańców miasta, całej Małopolski oraz przyjezdnych do Parku Lotników przy Tauron Arenie – gwarantujemy świetną zabawę – dodała Maria Skurewicz.

Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku.

***

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.









PLACES WORTH YOUR TIME